Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko
inspektor
do spraw: ochrony informacji niejawnych
Zespół Prezydialny i Ochrony Informacji Niejawnych
Miejsce wykonywania pracy:
Pajęczno
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie,
ul. 1-go Maja 52
98-330 Pajęczno
WARUNKI PRACY
Praca administracyjno-biurowa, praca w siedzibie urzędu, obsługa komputera powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca w systemie podstawowym, oświetlenie naturalne i sztuczne, brak wind/platform dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych.
ZAKRES ZADAŃ
-
zapewnienie ochrony informacji niejawnych, w tym stosowanie środków bezpieczeństwa fizycznego.
-
zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne.
-
kontrolowanie ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji.
-
opracowywanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych.
-
zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, w szczególności szacowanie ryzyka.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
-
Wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w obszarze administracyjno-biurowym.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
-
Wykształcenie: wyższe
-
doświadczenie w obszarze pracy kancelaryjnej z dokumentacją niejawną.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
-
Życiorys/CV i list motywacyjny
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
-
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
-
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
-
Dokumenty należy złożyć do: 01 października 2018 r.
-
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Pajęcznie
ul. 1 Maja 52
98-330 Pajęczno
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Pajęcznie z siedzibą przy ul. 1 Maja 52, 98-330 Pajęczno.
-
Kontakt do inspektora ochrony danych: Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) - e-mail: iod@ld.policja.gov.pl.
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
-
Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie przepisów dot. zatrudnienia, w szczególności kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej. Dane wykraczające poza zakres określony w przepisach dotyczących zatrudnienia (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie), o ile zostały przez Pana/Panią podane, przetwarzane są na podstawie Pana/Pani zgody wyrażonej poprzez złożenie aplikacji na wybrane stanowisko. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
-
Uprawnienia:
-
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
-
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dodatkowe informacje na temat wskazanej oferty pracy można uzyskać pod numerem 34 311-41-41, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Otrzymane oferty nie będą zwracane kandydatom. Kandydaci spełniają kryteria określone w ogłoszeniu będą informowani telefonicznie o terminie i miejscu spotkania na rozmowie kwalifikacyjnej. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z podaniem danych: imię i nazwisko, adres zamieszkania kandydata, z dopiskiem "oferta na konkurs".